Kraj

KFC z kampanią "KFC Wrappers - smak, który budzi szacunek na mieście"

Działania reklamowe wspierające nowego Wrappera w menu KFC przygotowały agencje McCann, Media Direction OMD, Lucky Luciano i Weber Shandwick.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPAKszs6C_YY%22%7D
Sieć restauracji KFC wprowadza do menu nowość – Hot Harissa Wrapper. Nową ofertę wspiera spot reklamowy “KFC Wrappers – smak, który budzi szacunek na mieście”. Kampania reklamowa realizowana jest jednocześnie na rynku polskim, czeskim i węgierskim i obejmuje działania w telewizji, digitalu oraz social mediach. Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCann, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR
agencja Weber Shandwick. Spot został wyreżyserowany przez Martynę Iwańską, za produkcję odpowiada zaś Lucky Luciano.