Kraj

KFC zaprasza do gry w stylu retro

Startuje nowa aktywacja marki w Snapchacie.

KFC zaprasza do gry w stylu retro
Marka KFC po raz kolejny sięgnęła po Snapchata, kreując serię 4 minigier, nawiązujących stylistyką do gier retro znanych z konsoli wideo. Zabawa została uzupełniona o zadania kreatywne, których rozwiązania mają pozwolić uczestnikom zawalczyć o nagrody. Kampania wspiera ofertę 4 Smaki Świata.
Do wygrania są m.in. ładowarki solarne i karty podarunkowe Steam.
Każda kolejna gra nawiązuje do poszczególnych pozycji z menu 4 Smaki Świata i bazuje na charakterystycznych dla nich elementach. Ostatnia, promująca zestawy bites z meksykańską pikantną salsą wystartowała wczoraj. Kolejna, w stylu chińskim, ruszy 12 października.
Kampanie zostały przygotowane i zrealizowane przez zespół McCann & MRM.