Kraj

Kinga Pienińska rusza z kampanią w telewizji

Polska woda mineralna startuje z działaniami promocyjnymi. Za realizację spotu reklamowego odpowiada spółka Propeller Film. Za zakup mediów odpowiada OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrbUQs5wNO4A%22%7D
Kinga Pienińska (GFT Goldfruct) wystartowała z kampanią w telewizji. To druga w tym roku kampania marki wody mineralnej pozycjonowanej jako premium.

Działania wystartowały pod hasłem “Kinga Pienińska Czysty smak Pienin”. – Chcemy w ten sposób podkreślić fakt, że swój wyśmienity smak i jakość Kinga zawdzięcza pienińskiemu rodowodowi. Ponadto, że jest autentyczna i prawdziwie polska. Nie musimy i nie sięgamy do zagranicznych plenerów i aktorów, aby w ten sposób podkreślić  jakość i pozycję marki. Budujemy strategię na pomysłach bazujących na naturalnych walorach naszej wody – wyjaśnia Katarzyna Glibowska, brand & communications manager marki.
Materiał do nowej kampanii telewizyjnej powstał latem tego roku w Pieninach. Wykorzystano w nim ujęcia z Sokolicy z widokiem na Pieniński Park Narodowy i reliktową sosnę na szczycie, najbardziej charakterystyczny symbol Pienin, który od lat widnieje również na wszystkich etykietach wody. Za realizację spotu reklamowego odpowiada spółka Propeller Film. Za zakup mediów odpowiada OMD.