Kinga Pienińska (GFT Goldfruct) wystartowała z kampanią w telewizji. To druga w tym roku kampania marki wody mineralnej pozycjonowanej jako premium.
Działania wystartowały pod hasłem “Kinga Pienińska Czysty smak Pienin”. – Chcemy w ten sposób podkreślić fakt, że swój wyśmienity smak i jakość Kinga zawdzięcza pienińskiemu rodowodowi. Ponadto, że jest autentyczna i prawdziwie polska. Nie musimy i nie sięgamy do zagranicznych plenerów i aktorów, aby w ten sposób podkreślić jakość i pozycję marki. Budujemy strategię na pomysłach bazujących na naturalnych walorach naszej wody – wyjaśnia Katarzyna Glibowska, brand & communications manager marki.
Materiał do nowej kampanii telewizyjnej powstał latem tego roku w Pieninach. Wykorzystano w nim ujęcia z Sokolicy z widokiem na Pieniński Park Narodowy i reliktową sosnę na szczycie, najbardziej charakterystyczny symbol Pienin, który od lat widnieje również na wszystkich etykietach wody. Za realizację spotu reklamowego odpowiada spółka Propeller Film. Za zakup mediów odpowiada OMD.