Kraj

Kit Kat namawia do przerwy

Startuje nowa kampania czekoladowego batona Nestle.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FF9WjIk_b3Fc%22%7D
W ubiegłym tygodniu wystartowała nowa kampania reklamowa marki Kit Kat z portfolio Nestle. Marka, zgodnie ze swoim claimem, zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem Kit Kat Chunky.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona w ulepszonej recepturze.

W nowej kampanii marka ma celebrować różnorodność przerw. W ramach działań emitowany jest nowy spot reklamowy. Jego odsłony zobaczymy w internecie w największych portalach wideo, np. YouTube.pl, Tvnplayer.pl czy Onet.pl. Wsparcie obejmie też portale społecznościowe, konkurs we współpracy ze znanymi vlogerami oraz działania w punktach sprzedaży.

Za adaptację spotu reklamowego odpowiada agencja Lemon Sky JWT. Kreację w mediach cyfrowych przygotowała agencja Blueberry. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC.