W ubiegłym tygodniu wystartowała nowa kampania reklamowa marki Kit Kat z portfolio Nestle. Marka, zgodnie ze swoim claimem, zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem Kit Kat Chunky.
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako czekoladowej przekąski na każdą przerwę, a także zachęcenie do spróbowania batona w ulepszonej recepturze.
W nowej kampanii marka ma celebrować różnorodność przerw. W ramach działań emitowany jest nowy spot reklamowy. Jego odsłony zobaczymy w internecie w największych portalach wideo, np. YouTube.pl, Tvnplayer.pl czy Onet.pl. Wsparcie obejmie też portale społecznościowe, konkurs we współpracy ze znanymi vlogerami oraz działania w punktach sprzedaży.
Za adaptację spotu reklamowego odpowiada agencja Lemon Sky JWT. Kreację w mediach cyfrowych przygotowała agencja Blueberry. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC.