Kraj

Reklama

Klarna z nową odsłoną kampanii promującej polskie marki

Kampania „I cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” startuje z początkiem października i potrwa dwa tygodnie.

Kampania ma na celu promocję polskich marek modowych, które oferują płatności od Klarny, w tym Reserved, Sinsay, House, Ania Kuczyńska i Moliera2.com. Hasło to znany w Polsce łamaniec językowy, który nawiązuje do szwedzkich korzeni firmy, jednocześnie podkreślając zaangażowanie we wsparcie lokalnych sprzedawców. Kampania obejmie internet, nośniki OOH oraz kanały własne Klarny i merchantów.

– To kolejna odsłona naszych działań z polskimi markami modowymi. Z raportu Klarny “Modna Polska” wynika, że jednym z ważniejszych aspektów, który decyduje o tym, po który produkt sięgniemy, jest kraj jego pochodzenia. 35% Polaków deklaruje, że preferuje polską odzież, nawet jeśli mylimy kraj, w którym marka powstała z krajem, w którym produkuje swoje kolekcje – mówi Agnieszka Jabłońska-Twaróg, marketing manager B2C w firmie Klarna.

Według wspomnianego wyżej raportu dla 78% polskich konsumentów możliwość wyboru różnych form płatności jest kluczowa podczas zakupów w sieci. Z kolei ponad dwie trzecie z nich, chętniej kupowałoby produkty online, gdyby mieli możliwość odroczenia płatności za zakup – a to właśnie oferują firmy takie jak Klarna.

Za koncepcję kreatywną kampanii „I Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” odpowiadają Agnieszka Jabłońska-Twaróg oraz Bartosz Kwiatek, country marketing manager w Klarnie. Działania komunikacyjnie wspiera Havas PR Warsaw.