Kraj

Reklama

Klarna z pierwszą w Polsce kampanią świąteczną

W kampanii pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu” szwedzki fintech promuje z wybranymi partnerami płatności odroczone jako wygodny sposób na świąteczne zakupy.

Kampania Klarny „Najlepszy prezent − więcej czasu” wystartowała w połowie listopada i potrwa do 17 grudnia. Jest prowadzona równolegle na 9 rynkach – oprócz Polski także we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Czechach i Grecji, a poza Europą w Australii i Nowej Zelandii. Łącznie weźmie w niej udział ponad 60 sklepów partnerskich. W działaniach w Polsce bierze udział 10 partnerów Klarny, w tym Reserved, Tatuum, Adidas, Local Heroes, eZebra, About You i Pandora.

Kampania prowadzona jest w kanałach digital (Meta, Google Display Network i Snapchat), outdoor (wielkopowierzchniowe nośniki OOH w centrum Warszawy), PR oraz kanałach własnych Klarny i jej partnerów. Przewidziano też działania z influencerami.

Za strategię mediową i współpracę z partnerami w Polsce odpowiada Agnieszka Jabłońska-Twaróg, a za realizację zespół Paid Media Klarny. Zakupu nośników reklamy zewnętrznej dokonał dom mediowy MediaCom. Komunikacyjnie kampanię wspiera agencja Havas PR Warsaw.