Przetargi

Kler zainwestuje w reklamę z okazji 40-lecia

Marketer wybrał shortlisty w przetargu kreatywnym i mediowym. W przyszłym roku chce inwestować w reklamę z okazji jubileuszu swojego istnienia.

W finale przetargu organizowanego przez producenta mebli znalazły się dwie agencje reklamowe: poznańska GPD oraz warszawska Rozgłośnia. Jeżeli chodzi o domy mediowe o kontrakt rywalizuje PanMedia Western i Star Media.

Konrad Jobda, dyrektor komunikacji marketingowej Kler, nie zdradza wysokości kontraktu, ale podkreśla, że będzie on “znacząco wyższy niż do tej pory”.

Kampania reklamowa swoim zasięgiem obejmie nie tylko Polskę, lecz także większość państw Unii Europejskiej oraz Ukrainę i Rosję, gdzie Kler ma sklepy.

Wybrana agencja odpowiadać będzie za kreację i realizację kampanii wizerunkowej i produktowej w latach 2012 i 2013. – Celem kampanii będzie umocnienie pozycji brandu Kler w segmencie premium – mówi Konrad Jobda.