Kraj

Knorr rezygnuje z akcji "Z miłości do nowości"...

...a Nestle z promocji "Kochanie przez gotowanie".

Unilever Polska zrezygnował z akcji promocyjnej marki Knorr, a Nestle Polska nie kontynuuje już projektu wspierającego Winiary pod hasłem “Kochanie przez gotowanie”.

Przedstawiciele Nestle Polska odmówili podania powodów, dla których zaprzestali akcji promującej Winiary. Unilever podał z kolei, że w tym roku postanowiono odejść od akcji “Knorr. Z miłości do nowości” na rzecz innych aktywności marki Knorr, bo formuła tego projektu się wyczerpała. Marketer nie ujawnił jednak szczegółów dotyczących kolejnych promocji sprzedażowych.

Akcje obu marek – Knorra i Winiar – konkurujących ze sobą m.in. w kategorii fiksów, zup instant, bulionów itp. organizowane były niemal równolegle, zwykle na początku roku. Pierwsza akcja “Kochanie przez gotowanie” Winiar miała miejsce w 2009 roku. W sumie odbyły się jej trzy edycje. Promocja premiowała nagrodami zakup wybranych produktów marki Winiary.

Unilever z akcją “Knorr. Z miłości do nowości” po raz pierwszy wystartował w 2010 roku. Celem promocji było przypomnienie najlepszych nowości Knorra wprowadzonych w poprzednim roku. Konsumenci kupowali określone produkty, a potem głosowali na ulubioną nowość. W obu przypadkach marketerzy nagradzali konsumentów nagrodami.