Kraj

Kofola wprowadza wodę smakową dla dzieci - Jupik Aqua

Firma Kofola rozszerza markę Jupik. Oprócz napojów owocowych będzie teraz sprzedawać pod tym brandem także wody smakowe Jupik Aqua adresowane...

Firma Kofola rozszerza markę Jupik. Oprócz napojów owocowych będzie teraz sprzedawać pod tym brandem także wody smakowe Jupik Aqua adresowane do 10-12-latków. Nowość pojawi się jednocześnie na trzech rynkach: polskim, słowackim i czeskim. W kwietniu trafi do ogólnopolskiej dystrybucji. Jupik Aqua, woda z sokiem owocowym, będzie dostępna w półlitrowych butelkach w trzech popularnych smakach: cytryny, jabłka i truskawki. Na etykietach wód pojawiły się postaci ze świata Jupika – Jupik i jego drużyna.

Nowość otrzyma silne wsparcie reklamowe i PR, ale szczegóły działań nie są na razie ujawniane. W projekcie powstania innowacyjnego produktu brały udział: firma badawcza IQS & Quant Group, agencja Brand Futura, dom mediowy MindShare.

Relaunch napojów owocowych Jupik (adresowanych do grupy 7-10-latków) miał miejsce rok temu i według przedstawicieli firmy przyniósł znaczący sukces. Producent postanowił więc rozszerzyć brand. – Jupik Aqua to alternatywa dla napojów wysoko słodzonych – mówi Marek Kmiecik, global marketing manager w Kofola Holding. (MKS)