Firma Kofola rozszerza markę Jupik. Oprócz napojów owocowych będzie teraz sprzedawać pod tym brandem także wody smakowe Jupik Aqua adresowane do 10-12-latków. Nowość pojawi się jednocześnie na trzech rynkach: polskim, słowackim i czeskim. W kwietniu trafi do ogólnopolskiej dystrybucji. Jupik Aqua, woda z sokiem owocowym, będzie dostępna w półlitrowych butelkach w trzech popularnych smakach: cytryny, jabłka i truskawki. Na etykietach wód pojawiły się postaci ze świata Jupika – Jupik i jego drużyna.
Nowość otrzyma silne wsparcie reklamowe i PR, ale szczegóły działań nie są na razie ujawniane. W projekcie powstania innowacyjnego produktu brały udział: firma badawcza IQS & Quant Group, agencja Brand Futura, dom mediowy MindShare.
Relaunch napojów owocowych Jupik (adresowanych do grupy 7-10-latków) miał miejsce rok temu i według przedstawicieli firmy przyniósł znaczący sukces. Producent postanowił więc rozszerzyć brand. – Jupik Aqua to alternatywa dla napojów wysoko słodzonych – mówi Marek Kmiecik, global marketing manager w Kofola Holding. (MKS)