Ruszyła kolejna, czwarta edycja Wielkiego Wakacyjnego Konkursu Cinema City. W tym roku partnerami tego przedsięwzięcia i fundatorami nagród są: Toyota (sponsor nagrody głównej), Nokia, Electrolux, HP oraz Luxottica (dystrybutor okularów marki Ray-Ban). Za pozyskanie sponsorów do projektu odpowiada dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.
W pierwszym tygodniu trwania konkursu na stronie www.konkurs.cinema-city.pl zarejestrowało się ponad 11 tys. uczestników.
W internetowym etapie konkursu gracze muszą zarejestrować się na stronie Konkurs.cinema-city.pl i wziąć udział w specjalnym quizie, wykazując się wiedzą na tematy filmowe. Po zakończeniu 8-tygodniowej rywalizacji zwycięzcy będą zaproszeni do udziału w dwudniowym Wielkim Finale, który odbędzie się 3 i 4 września w Warszawie. W decydującej rozgrywce w formie interaktywnego quizu na ekranie kinowym zostaną wyłonieni zwycięzcy, którzy odjadą Toyotami Avensis.
New Age Media jest domem sprzedaży reklamy w multipleksach Cinema City i kinach Orange Imax, w ofercie NAM znajdują się także kina sieci Helios. Oferta New Age Media obejmuje teraz łącznie 471 sal w 61 kinach w Polsce.
W ramach promocji konkursu Cinema City zaplanowało ogólnopolską kampanię outdoorową w dużych miastach (Warszawa, Katowice, Trójmiasto, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Bydgoszcz, Lublin, Częstochowa, Toruń, Bielsko-Biała, Wałbrzych, Zielona Góra) oraz ogłoszenia w wybranych tytułach prasy opiniotwórczej i filmowej. Kreację do kampanii przygotowała Saatchi & Saatchi.