Kraj

Kolejna marka syropów w ofercie Hoop Polska

Jarmark Polski odpowiedzią na rosnący udział marek własnych w kategorii syropów.

Hoop Polska wprowadził na rynek syropów nową markę pod nazwą Jarmark Polski. Brand ten pozycjonowany jest w segmencie ekonomicznym – cena za opakowanie o poj. 500 ml wynosi ok. 3,79 zł.

To drugi brand tego marketera w kategorii syropów. Marketer ma już w nim markę Paola, która kilka miesięcy temu przeszła relaunch i ma nową komunikację.

Ekonomiczny Jarmark Polski zdaniem Hoopa nie wpłynie na pozycję Paoli, ponieważ ta marka pozycjonowana jest w segmencie premium. Wprowadzenie drugiego brandu jest odpowiedzią Hoop Polska na potrzeby rynkowe. Segment syropów wg AC Nielsena wart jest 300 mln zł, 30 proc. tej sprzedaży generują produkty ekonomiczne i private label.

Jarmark Polski dostępny jest w dwóch podstawowych smakach: malina i wiśnia – w opakowania 500 ml. Oprócz nich w handlu nowoczesnym dostępne są też smaki malina i malina z cytryną w butelkach 970 ml.

W kategorii syropów owocowych Hoop Polska konkuruje m.in. z Herbapolem i Agros Novą (marka Łowicz).

Launch marki Jarmark Polski wspiera kampania w prasie branżowej.