Kraj

Kolejna odsłona kampanii Żubra [wideo]

Walk Creative dla marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP0sjXuYVFoA%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Za tydzień ruszy kolejna odsłona kampanii marki Żubr (Kompania Piwowarska).

“Co dwa Żubry to nie jeden” to kontynuacja rozpoczętej w kwietniu kampanii, która jest prowadzona w telewizji, internecie, na outdoorze, a także poprzez materiały POS.

Kreację spotu przygotowała agencja Walk Creative. Za działania ATL i digital dla marki odpowiada agencja G7. Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Nadzór kreatywny nad produkcją reklamy sprawował zespół marki Żubr. Materiały BTL przygotowała agencja IQ Marketing. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a za komunikację PR agencja Q&A Communications.