Kraj

Kolejne cztery sezony Ekstraklasy na platformie NC+

Nowością w kontrakcie jest umożliwienie dostępu do transmisji także kibicom zza granicy za pośrednictwem serwisu Daily Motion, należącego do grupy Vivendi.

Ekstraklasa SA zakończyła trwający od jesieni 2014 r. przetarg na prawa telewizyjne. Zwyciężyła oferta złożona przez platformę NC+, która pokazuje rozgrywki polskiej ligi nieprzerwanie od 1995 r. (wcześniej jako Canal+). Nowy kontrakt będzie obowiązywał przez cztery sezony, począwszy od edycji 2015/2016 startującej już 17 lipca, aż do końca sezonu 2018/2019. Oferta złożona przez NC + zakłada współpracę z Discovery Networks, nadawcą kanałów Eurosport. Dzięki temu abonenci platformy NC+ będą mogli oglądać wszystkie mecze transmitowane w danym sezonie. W każdej kolejce ekskluzywnie w kanałach NC+ pokazywanych będzie na żywo sześć spotkań, w tym cztery najatrakcyjniejsze. Pozostałe cztery mecze każdej kolejki zostaną podzielone między NC+ i Eurosport 2, który również jest dostępny na platformie NC+.

Nowością w kontrakcie jest umożliwienie dostępu do transmisji także kibicom zza granicy za pośrednictwem serwisu Daily Motion, należącego do grupy Vivendi, akcjonariusza grupy Canal+.

W ostatnim czasie platforma NC+ podpisała kontrakt gwarantujący jej wyłączne prawa do transmisji w Polsce rozgrywek piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA w trzech najbliższych sezonach. NC+ jest również właścicielem praw do pokazywania w Polsce angielskiej Premier League. Platforma podpisała niedawno także umowę gwarantującą przedłużenie na kolejne lata transmisji z meczów żużlowej PGE Ekstraligi.

O tym, że NC+ wygra prawdopodobnie przetarg na mecze Ekstraklasy, pisaliśmy w MMP24 12 czerwca br.