Kraj

Kolporter rośnie w siłę przy galeriach handlowych

W 2013 r. otworzyło się 40 nowych punktów saloników prasowych.

Jak poinformowało biuro prasowe Kolportera, liczba saloników prasowych i salonów Top-Press należących do sieci handlowych Kolportera zwiększyła się w roku 2013 o blisko 40 punktów. Aktualnie Kolporter dysponuje 812 salonikami prasowymi i 171 Top-Pressami.

Od trzech lat sieć saloników i Top-Pressów przechodzi stopniową restrukturyzację – właściciel zdecydował się na lokalizację w centrach handlowych, w super- i hipermarketach oraz dyskontach. Kolporter ogranicza natomiast liczbę punktów na osiedlach, przystankach autobusowych i biurowcach.

W ubiegłym roku 29 punktów sieci Kolportera zostało otwartych w galeriach handlowych, m.in. w poznańskim City Center, Galerii Trzy Korony w Nowy Sączu, Centrum Handlowym “Wzgórze” w Gdyni, Galerii Olimp Nowy w Lublinie, Centrum Handlowym “Stara Kablownia” w Czechowicach-Dziedzicach i Galerii Dworzec PKP w Katowicach. Uruchomiono też 23 saloniki w dyskontach i 17 w domach handlowych.
Równocześnie firma rezygnowała w ub.r. z prowadzenia punktów zlokalizowanych w miejscach mniej atrakcyjnych handlowo, m.in. z 13 osiedlowych saloników.