Do 21 lipca potrwa rozpoczęta wczoraj telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oferujących dywany, wykładziny i panele podłogowe. W okresie wakacyjnym, który zwyczajowo wykorzystywany jest nie tylko do wypoczynku, lecz także do remontów domów i mieszkań, Komfort postanowił wesprzeć sprzedaż paneli podłogowych – w cenie zakupu dodaje klientom podkłady wyciszające.
15-sekundowe spoty reklamujące tę promocję będą emitowane w stacjach: Polsat, TVN, TVN Siedem, TVP Info, Polsat 2, kanałach tematycznych TVN-u, Polsatu oraz Atmediów i Discovery.
Zaplanowano także kampanię prasową – reklamy ukażą się w lipcu i sierpniu w wybranych magazynach kobiecych i wnętrzarskich oraz w prasie codziennej. Komunikaty o akcji pojawią się także na lokalnych billboardach w całej Polsce.
Działania ATL zostały wzmocnione materiałami POS, takimi jak bannery, plakaty, standy, które zostaną umieszczone we wszystkich punktach sprzedaży.
Kreację do kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Red8, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.