Kraj

Komfort wspiera sprzedaż paneli podłogowych [WIDEO]

W okresie letnich remontów sieć sklepów Komfort kusi klientów zainteresowanych zakupem paneli podłogowych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fff1-vd_iYg8%3Fversion%3D3%22%7D
Do 21 lipca potrwa rozpoczęta wczoraj telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oferujących dywany, wykładziny i panele podłogowe. W okresie wakacyjnym, który zwyczajowo wykorzystywany jest nie tylko do wypoczynku, lecz także do remontów domów i mieszkań, Komfort postanowił wesprzeć sprzedaż paneli podłogowych – w cenie zakupu dodaje klientom podkłady wyciszające.

15-sekundowe spoty reklamujące tę promocję będą emitowane w stacjach: Polsat, TVN, TVN Siedem, TVP Info, Polsat 2, kanałach tematycznych TVN-u, Polsatu oraz Atmediów i Discovery.

Zaplanowano także kampanię prasową – reklamy ukażą się w lipcu i sierpniu w wybranych  magazynach kobiecych i wnętrzarskich oraz w prasie codziennej. Komunikaty o akcji pojawią się także na lokalnych billboardach w całej Polsce.

Działania ATL zostały wzmocnione materiałami POS, takimi jak bannery, plakaty, standy, które zostaną umieszczone we wszystkich punktach sprzedaży.

Kreację do kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Red8, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.