Kraj

Komórka (prawie) jak kamera

Sony Ericsson promuje swój nowy telefon komórkowy Vivaz funkcją nagrywania wideo w jakości HD.

Sony Ericsson rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek telefon Vivaz z opcją nagrywania wideo w rozdzielczości 720 pikseli w jakości HD. Za adaptację globalnej kreacji oraz realizację komunikacji online odpowiadają agencja IQ Marketing oraz AtomClick, dział interaktywny agencji.

O planach marketingowo-reklamowych Sony Ericssona dotyczących także launchu tego modelu pisaliśmy w MMP24 z 2 kwietnia br.

Komórka (prawie) jak kamera
Komunikacja nowego telefonu odbywa się przede wszystkim w internecie i obejmuje największe portale internetowe: Onet.pl, Gazeta.pl, WP.pl, Interia.pl.

Oprócz standardowych reklam internetowych – bannerów oraz tapet – przygotowane zostały formy niestandardowe – 15-sekundowe spoty oraz branding playerów (Onet.tv, WP.pl). Kampania potrwa do końca czerwca br.

Telefon Vivaz wyposażony jest w aparat fotograficzny o rozdzielczości 8,1 mln pikseli z możliwością nagrywania wideo w wysokiej rozdzielczości. Oprogramowanie umożliwia użytkownikom w prosty i szybki sposób opublikowanie nagranych filmów poprzez przesłanie ich bezpośrednio np. na YouTube (np. dzięki łączności Wi-Fi).