– To naprawdę unikatowy produkt na rynku i atrakcyjna alternatywa dla napojów o niskiej zawartości alkoholu z przyjemnymi bąbelkami, takich jak cydr czy prosecco. To dlatego w nadchodzącym sezonie Redd’s będzie promowany pod hasłem “Inny niż inne” – mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna w Kompanii Piwowarskiej za markę Redd’s.
W ramach szeroko zakrojonej kampanii zrealizowane zostaną m.in. spot TV, działania w internecie, reklamy w prasie oraz degustacje. Za koncept aktywacji, ATL, key visual oraz projekty materiałów POS odpowiedzialna jest agencja Nairobia. Za reżyserią spotu stoi Bartek Cierlica, produkcją zajął się Tank, postprodukcją – Platige Image. Działania digital prowadzi Lubię To, opakowania nowego wariantu zaprojektowała agencja Mango, natomiast za działania PR odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Redd’s Bianco jest dostępny w butelce bezzwrotnej 0,4 l i puszce 0,5 l.