Kraj

Kompania Piwowarska promuje Redd's Bianco

Hasło działań brzmi "Z kiści się ziścił".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FA5yI5Owr8rA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, rozpoczyna kampanię, która reklamuje wprowadzany wariant Redd’s Bianco – piwa o smaku wina. Spot prezentuje historię jego powstania, która swój początek ma wśród kiści winogron dojrzewających w południowym słońcu. Pochodzenie Redd’sa Bianco opisuje krótkie hasło: “Z kiści się ziścił”.

– To naprawdę unikatowy produkt na rynku i atrakcyjna alternatywa dla napojów o niskiej zawartości alkoholu z przyjemnymi bąbelkami, takich jak cydr czy prosecco. To dlatego w nadchodzącym sezonie Redd’s będzie promowany pod hasłem “Inny niż inne” – mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna w Kompanii Piwowarskiej za markę Redd’s.

W ramach szeroko zakrojonej kampanii zrealizowane zostaną m.in. spot TV, działania w internecie, reklamy w prasie oraz degustacje. Za koncept aktywacji, ATL, key visual oraz projekty materiałów POS odpowiedzialna jest agencja Nairobia. Za reżyserią spotu stoi Bartek Cierlica, produkcją zajął się Tank, postprodukcją – Platige Image. Działania digital prowadzi Lubię To, opakowania nowego wariantu zaprojektowała agencja Mango, natomiast za działania PR odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Redd’s Bianco jest dostępny w butelce bezzwrotnej 0,4 l i puszce 0,5 l.