Kraj

Kompania Piwowarska reklamuje bezalkoholowe piwo Lech Free

Marka otrzymała nowy design opakowań, do sprzedaży trafiły także nowe puszki o pojemności 330 ml i nowy wariant smakowy.

Kompania Piwowarska reklamuje bezalkoholowe piwo Lech Free
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa m.in. pod marką Lech, promuje jej bezalkoholowy wariant Lech Free. Marka otrzymała nowy design opakowań, do sprzedaży trafiły także nowe puszki o pojemności 330 ml i nowy wariant smakowy – limonka z miętą.

Nowy design opakowań Lecha Free zaprojektowała agencja Sieberthead Limited. Zaplanowano kampanię reklamową w TV, internecie, punktach sprzedaży, a także w lokalach gastronomicznych i podczas imprez. Nowa komunikacja marki jest efektem współpracy agencji GPD oraz Lubię To!. Za widoczność w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych odpowiedzialna jest agencja Afekt. Za działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych, odpowiada Lubię To!.