Kraj

Kompania Piwowarska wprowadza nowe piwo - Prażubr

Kampanię reklamową przygotowały: PZL, Oto Film, Platige Image, Huta 19, Tailor Made PR i ZOG.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fw2G4F7pDcQg%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, wprowadza na rynek nową markę – Prażubr. To niepasteryzowany lager (jasne pełne) o 5-proc. zawartości alkoholu. Piwo dostępne jest w butelkach zwrotnych oraz w puszkach o pojemności 500 ml. Jego premierę wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa obejmująca zasięgiem m.in. TV, digital i prasę, a także outdoor i materiały POSM.

Według przedstawicieli KP nowy niepasteryzowany Prażubr to odpowiedź na zmieniające się potrzeby piwoszy. Konsumenci coraz częściej poszukują różnorodności oraz produktów, które odnoszą się do lokalnych tradycji i naszej historii.

– Rynek piw niepasteryzowanych rozwija się dynamicznie i ciągle przyciąga do siebie nowych fanów. Konsumenci coraz chętniej sięgają po alternatywne smaki oraz szukają nowości. Prażubr to propozycja skierowana w ich stronę – mówi Tycjan Lewandowski, brand director marki Żubr.

Liderem wśród piw niepasteryzowanych w Polsce jest maka Kasztelan produkowana przez Carlsberg Polska.
 
Koncepcję kreatywną dla marki Prażubr przygotowała agencja reklamowa PZL, za produkcję odpowiadało studio filmowe Oto Film, za postprodukcję Platige Image, kampanię digital media przygotowała agencja Huta 19, a za kampanię w social mediach oraz PR odpowiada Tailor Made PR. Design opakowań zaprojektował Prism Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia Group (ZOG).