Kraj

Marketing

Konkurs i kampania marki Somersby

W każdej z pięciu rund do wygrania jedna nagroda główna w wysokości 50 tys. zł i 10 nagród po 5 tys. zł.

Firma piwowarska Carlsberg Polska rozpoczęła drugą edycję konkursu „Graj w kolory”, w którym można „odpicować swoją lożę chilloutu”, czyli wygrać pieniądze na stworzenie własnej, zielonej strefy odpoczynku. Łączna pula nagród to 500 tys. zł, a promocję będą wspierać m.in. ekomurale, współpraca ze influencerami, kampania w TV i internecie.

Konkurs potrwa do końca sierpnia br. Składać się będzie z pięciu rund – w każdej do wygrania jest jedna nagroda główna w wysokości 50 tys. zł i 10 nagród po 5 tys. zł.

Marka nawiązała również współpracę z projektantkami ogrodów – Izą Szarmach i Olgą Piórkowską z Fabryki Ogrodów, które stworzą pięć projektów przestrzeni przeznaczonych na odpoczynek w ogrodzie, na balkonie i tarasie, w rodzinnym ogródku działkowym lub salonie. Projekty te będą zamieszczone na stronie Somersby jako inspiracja. Marka będzie również współpracować z kilkoma influencerami.

W ramach promocji w czasie wakacji powstaną ekomurale namalowane farbą antysmogową. W sklepach pojawią się też materiały POSM, a w ogólnopolskich pasmach TV wyemitowany zostanie spot informujący o promocji.

Za koncepcję i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Havas Warsaw, za produkcję reklamy dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initative. Działania digital prowadzi agencja Isobar. Key visual i materiały POSM stworzyła agencja NAV Agency.