Kraj

Konrad Suszczyński nie jest już szefem marketingu FoodCare

Jego obowiązki przejęli brand managerowie poszczególnych marek z portfolio.

Konrad Suszczyński nie pełni już obowiązków dyrektora marketingu FoodCare – wynika z naszych informacji. Odpowiadał tam za marketing m.in. marek: Tiger Energy Drink, N-Gine, Gellwe.

Nie udało nam się ustalić powodów zwolnienia go z pełnienia tych obowiązków. Wiadomo jedynie, że obecnie przebywa na zwolnieniu lekarskim.

Część jego obowiązków związanych z obsługą brandów z portfolio FoodCare przejęli brand managerowie poszczególnych marek. Z kolei obowiązki w zakresie współpracy z agencją reklamową TBWA i domem mediowym Equinox przejęła Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży w firmie.

FoodCare prowadzi obecnie przetarg na obsługę reklamową Tiger Energy Drink.

Konrad Suszczyński z FoodCare związany był od kilku lat. Wcześniej pracował m.in. jako brand manager marki Tymbark w Maspex Wadowice. Obowiązki dyrektora marketingu przejął wiosną br. po odejściu z firmy Marcina Laskowskiego. Suszczyński na dyrektora marketingu awansował ze stanowiska international category managera odpowiedzialnego w FoodCare m.in. za markę napoju energetycznego Tiger.