Kraj

Konsole Xbox 360 w nagrodę od KFC

KFC wspiera nową ofertę kampanią i konkursem.

Konsole Xbox 360 w nagrodę od KFC

Sieć restauracji KFC poszerza ofertę popularnych Big Boksów o nowy zestaw Zinger Box.

Zestaw został powiększony, cena pozostała niezmieniona (19,99 zł). Nową ofertę wspiera kampania telewizyjna i działania na fan page’u marki łączące rzeczywistość wirtualną z akcjami prowadzonymi w restauracjach.

– Big Boksy od chwili wprowadzenia ich do naszej oferty należą do ulubionych pozycji w menu KFC – mówi Marta Skrzypczak, junior brand manager KFC. – Zawsze jednak uważnie wsłuchujemy się w uwagi naszych klientów i chętnie modyfikujemy naszą ofertę, tak by jeszcze lepiej odpowiadała ich oczekiwaniom. Stąd powiększenie dotychczasowych zestawów, zachowanie tej samej ceny i urozmaicenie ich oferty o nowy Zinger Box z bardzo popularną wśród naszych gości kanapką Zinger – tłumaczy.

Nową ofertę w KFC wspiera promocja konsumencka. Fani marki w Facebooku mogą do 6 czerwca br. wziąć udział w konkursie “Odbierz XBoxa za Zinger Boxa”. Wystarczy obserwować pojawiające się na fan page’u wskazówki dotyczące lokalizacji restauracji KFC, w której ukryta została jedna z dwudziestu konsol Xbox 360. Nagrodę za każdym razem będzie mogła odebrać osoba, która odgadnie, gdzie znajduje się dana restauracja, pojawi się w niej jako pierwsza o określonej godzinie i kupi zestaw Zinger Box.

Spoty promujące kampanię emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych Polsat, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu, TVN-u, At Mediów oraz Discovery.

Autorem adaptacji spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Advertising. Konkurs przygotowany zostały przez dział marketingu marki KFC. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Media Direction OMD. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.