Kraj

Konsumenci wyznaczą trasę świątecznych ciężarówek [wideo]

Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę ciężarówek mieszkańcom polskich miast.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8FXafr_qyh0%22%7D
Od kilku lat Coca-Cola zachęca Polaków by wzięli sprawy w swoje ręce i sprawili, że kultowe ciężarówki, obok zaplanowanej trasy, zawitają także do ich miasta. Ubiegłoroczny konkurs wygrał Międzychód, zgarniając ponad 40% z aż 1,5 miliona oddanych głosów. Zaangażowanie wszystkich internautów zostało zauważone i docenione przez markę. Dlatego w tym roku Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać wpływ na miejsca odwiedzin mieszkańcom. Po raz pierwszy w historii wszystkie lokalizacje na trasie konwoju zostaną wyłonione w drodze głosowania.

18 listopada na oficjalnym fan page’u Coca-Cola wystartował konkurs, za sprawą którego magia świąt dotrze do trzech wybranych lokalizacji. Tylko w przeciągu pierwszych 24 godzin od startu konkursu oddano już 60 tys. głosów.
Aby zagłosować, trzebadodać hasztag z nazwą miasta, do którego ma przyjechać świąteczna ciężarówka Coca-Cola. 1 grudnia zakończy się pierwszy etap konkursu, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości. 6 grudnia, za pośrednictwem Facebook Live’a zostanie przeprowadzony drugi etap – finałowe miasta będą mieć 4 godziny na ponowne wpisywanie odpowiednich hasztagów w komentarzu. Wyniki będą pokazywane cały czas na żywo, dzięki czemu internauci będą mogli na bieżąco sprawdzać, które miasta wygrywają i jakim stosunkiem głosów. Ciężarówki odwiedzą zwycięskie miasta tuż przed świętami, kolejno: 17-stego, 19-stego i 21-go grudnia.

Konkurs będzie wspierać spot telewizyjny zachęcający do głosowania oraz dedykowany display. Za planowanie, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii
digitalowej zajmuje się LiquidThread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.