Kraj

Konta dla Młodych w kampanii PKO BP [wideo]

Działania prowadzone są głównie w internecie, medium wspierającym jest kino.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrXJQmc0IMug%22%7D
Ruszyła kampania internetowa PKO BP “Dużo dobrego za zero” z udziałem Martina Stankiewicza, popularnego vlogera. Za otwarcie PKO Konta dla Młodych można zyskać dwuosobowe zaproszenie do restauracji podczas Festiwalu Restaurant Week oraz do 50 zł zwrotu co miesiąc przez pół roku za płatności kartą w placówkach gastronomicznych.

Motywem przewodnim kampanii jest – podobnie jak w przypadku poprzednich filmów PKO BP z Martinem Stankiewiczem – wspieranie wartości rodzinnych.

Nowy film jest emitowany w YouTube, playerze TVP oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo będą wykorzystywane formaty bannerowe z wideo na portalach zasięgowych z kategorii rozrywka oraz formaty poświęcone reklamie mobilnej. Równolegle w internecie będą prowadzone działania performance wsparte aktywnością w wyszukiwarkach. Medium wspierającym kampanię będzie kino.

Za kreację kampanii odpowiada Agencja Warszawa. Media zaplanował i kupił Havas Media. Nad przebiegiem kampanii czuwa również nowa agencja PKO BP – Artegence.