Eurobank rozpoczyna program ”Rodzina i Przyjaciele” – każdy posiadacz konta Online i Prestige, przystępujący jako polecający, może przekazać zalety swojego konta czterem bliskim osobom. Osoby, które przystąpią do programu z jego polecenia (Poleceni), zostaną zwolnione z opłaty za prowadzenie swojego konta, będą mogły także korzystać ze standardowych benefitów oferty kontowej, m.in. braku opłat za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce (w koncie Prestige także za granicą) czy bezpłatnego pakietu assistance (w koncie Prestige z usługą concierge).
Zarówno polecający, jak i polecani mogą liczyć na zwrot w wysokości 5 proc. za bezgotówkowe transakcje kartą debetową na rekreację, sport i rozrywkę. Money back obejmuje wydatki związane przede wszystkim ze wspólnym spędzaniem czasu. Szczegółowa lista obejmuje aż kilkanaście kategorii wydatków, za które przysługuje money back – takich jak hotele, transport pasażerski (w tym bilety lotnicze czy kolejowe), restauracje, biura podróży, spa, salony masażu itp.
Bank promuje tę ofertę w kampanii reklamowej z udziałem aktora Piotra Adamczyka, który od ponad dwóch lat jest twarzą marki banku. Działania reklamowe obejmują największe stacje telewizyjne, kina, outdoor oraz internet. Kreacją i produkcją zajęła się agencja reklamowa Brasil i dom produkcyjny Propeller Film, a za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Łukasz Kośmicki.
Program “Rodzina i Przyjaciele” dotyczy kont Online i Prestige z oprocentowaniem zmiennym i naliczanym w skali roku. Osoba małoletnia może otworzyć konto tylko w pakiecie Junior.
Zwolnienie z opłaty za prowadzenie konta dotyczy wszystkich Poleconych, którzy przystąpią do Programu “Rodzina i Przyjaciele”.