Serwis popularnonaukowy Focus.pl (Burda Media Polska) wystartował ze specjalną sekcją poświęconą w całości tematowi, którym żyje cały świat, czyli pandemii koronawirusa.
– Naszym celem jest zebranie w jednym miejscu rzetelnej i podpartej nauką wiedzy na temat pandemii. Rozprawimy się z mitami i fake newsami, które wokół niej narosły – mówi Agnieszka Wirtwein-Przerwa, head of digital engagement Travel & Science w Burda Media Polska.
Stronę otwiera podcast “Co trzeba wiedzieć o koronawirusie”, prowadzony przez szefa działu Nauka magazynu “Focus” Jana Stradowskiego. Partnerami sekcji są eSky oraz Going, którzy dostarczać mają informacji dotyczących podróży lotniczych oraz wydarzeń. W zakresie treści turystycznych partnerem raportu jest National-Geographic.pl.
“Focus” wydał także papierowe wydanie specjalne poświęcone COVID-19.
Focus.pl zanotował w styczniu 1,2 mln unikatowych użytkowników i 3,5 mln odsłon (źródło: Google Analytics, styczeń 2020 r.).