Wirtualny bank mBank, należący do BRE Banku, rozpoczyna nową kampanię reklamową promującą ofertę ubezpieczeniową swojego Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych AC i OC.
Obejmie ona telewizję (m.in. TVN, Polsat, Discovery, Comedy Central, AXN) oraz internet (m.in. Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, o2.pl). Kampania rusza dzisiaj i potrwa do 16 września, w internecie zaś do 30 września.
Do telewizji trafią dwa filmy, do sieci kolejne dwa. Przygotowane zostały alternatywne zakończenia i jedna nowa sytuacja. Poszczególne wersje będą pojawiały się w późniejszej fazie kampanii.
Reklamę na zlecenie mBanku przygotowała agencja Ambasada Brand Communications. Nad realizacją czuwał nowy dyrektor kreatywny Witek Koroblewski, który wcześniej przez 12 lat związany był z agencją Young & Rubicam. Spoty wyreżyserował Filip Marczewski, operatorem był Wit Dąbal. Za postprodukcję filmu odpowiedzialne było studio The Chimney Pot.