Kraj

KP będzie promować Lecha także zimą

Sezonowa edycja puszek wsparta kampanią.

KP będzie promować Lecha także zimą
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa m.in. pod marką Lech, zaplanowała jej wsparcie także w okresie zimowym. Do sprzedaży trafi sezonowa edycja puszek piwa z grafikami zaprojektowanymi przez młodych grafików Zuzannę Sadlik i Michała Adamca. Inspiracjami prac są zimowe krajobrazy Podhala.

Edycję specjalną puszek będzie wspierać kampania reklamowa pod hasłem: “Lech na zimę”. Spot TV trafi do emisji pod koniec grudnia, a oprócz tego zaplanowano także kampanię OOH, digital oraz PR. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów), Tailor Made PR (działania PR) i Cut The Mustard (social media i digital).

W ramach akcji powstał także przewodnik po najciekawszych miejscach i atrakcjach Podhala, który będzie dostępny w wersji drukowanej i online na profilu marki w serwisie Facebook.