Kraj

KP powiększa markę Książęce

Kampania w TV i VoD w marcu.

KP powiększa markę Książęce
Kompania Piwowarska (KP), największy w kraju producent piwa, powiększa markę Książęce – niebawem na półki sklepowe powinien trafić kolejny – już szósty – wariant smakowy tego piwa – Książęce Weizen.

– Piwo typu Weizen to ikona gatunku, jedno z najbardziej popularnych piw pszenicznych. Stanowi propozycję dla bardziej wymagających piwoszy, a do takich właśnie osób kierujemy całą kolekcję Książęcego – mówi Ewelina Masiarz, odpowiedzialna za markę Książęce.

Nowy wariant w kolekcji Książęcego otrzyma mocne wsparcie promocyjne w wielu kanałach komunikacji. Na przełomie stycznia i lutego do punktów sprzedaży trafią materiały POS, a w marcu rozpocznie się kampania reklamowa w TV i na platformach VoD oraz działania w mediach społecznościowych.

Do zamknięcia tego wydania serwisu nie uzyskaliśmy z Kompanii Piwowarskiej odpowiedzi, która agencja reklamowa przygotuje kreację kampanii wspierającej ten nowy wariant piwa. Media na potrzeby kampanii reklamowych KP planuje i kupuje dom mediowy Zenith.