Kraj

KP z zimową kampanią piwa Lech

Komunikacja obejmie TV, internet, outdoor.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCCkT7_IU61A%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, prowadzi kampanię reklamową jednej ze swoich kluczowych marek – Lecha Premium. Spot reklamowy pt. “Leszek przełamuje lody” będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych do 9 lutego br. Kampania jest wsparta nośnikami OOH w południowej Polsce, działaniami z influencerami, PR oraz komunikacją digital.

Za koncept kreatywny spotu oraz działania digital odpowiada agencja Cut The Mustard, za produkcję – studio OTO Film, a za postprodukcję – studio Televisor. Działania PR i współpraca z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR, za zakup mediów odpowiada zaś dom mediowy Zenith.