Kraj

Kraft odświeża i ujednolica opakowania Alpen Gold

Ich czerwona barwa ma podkreślać z jednej strony nowoczesność, z drugiej - rodzinny charakter marki.

Kraft odświeża i ujednolica opakowania Alpen Gold
Kraft Foods Polska wprowadził na rynek nowe opakowania czekolad Alpen Gold. Teraz wszystkie dostępne są w czerwonych opakowaniach. Integralną częścią ich szaty graficznej stała się również postać Wesołego Kostka, który od 2009 roku jest symbolem marki.

Proces odświeżenia opakowań został poprzedzony badaniem konsumenckim. Tabliczki mają być lepiej widoczne na półkach sklepowych. Czerwony kolor ma poprawić pozytywny wizerunek czekolad Alpen Gold i sprawić, że będą one postrzegane jako bardziej radosne, ciepłe oraz nowoczesne. Czerwień ma podkreślić także rodzinny charakter marki oraz to, że jest ona dobra na każdy dzień i na każdą okazję.

Ujednolicenie opakowań ma pozwolić również na powiązanie wszystkich formatów i wariantów czekolad z marką Alpen Gold, co powinno podkreślić bogactwo oferty.

Oprócz zmiany tła skrócone i powiększone zostały nazwy smaków. Pojawiła się nowa wizualizacja składników, aby konsumenci bez problemu mogli wybrać swoją ulubioną czekoladę. Na dole opakowania dodany został logotyp Alpen Gold. Z opakowań zniknął też znaczek Pyszny Smak, który został zastąpiony przez zdjęcie Wesołego Kostka.

Nowe, czerwone opakowania czekolad Alpen Gold 100 g zostały zaprojektowane przez agencję Lothar Bohm, natomiast opakowania dla tabliczek o gramaturze 200 g oraz dla Mlecznej Krainy przygotowała agencja Max Arpp.

Zmianie wizerunku Alpen Gold będą towarzyszyły głównie działania w sklepach, specjalnie na ten cel przygotowano również materiały POS. Kraft nie planuje kampanii reklamowej w mediach.