M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 października 2020

Amazon wspiera PCK

Dotychczas firma przekazała Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi (PCK) ok. 1,5 mln zł na zakup środków ochronnych i budowę miejsc tymczasowego pobytu dla osób zakażonych COVID-19.

23 października 2020

Nowa kampania Neo-Angin [wideo]

Działania przygotowały agencje Chromatique i MediaOn.

23 października 2020

Julia Ożyjiwska w zespole Kamikaze

Będzie zarządzać działem mediowym.

23 października 2020

Na giełdę ma trafić 49% akcji Canal+

TVN i Liberty Global chcą się pozbyć swoich udziałów.

23 października 2020

Łowicz startuje z loterią konsumencką [wideo]

Nagroda główna to 10 tys. zł.

23 października 2020

Wafle Familijne świętują ćwierćwiecze muralem

W Bydgoszczy, gdzie produkowana była marka, powstał jubileuszowy mural.

23 października 2020

Newonce.net i Newonce.radio łączą się w jedną platformę

Za projekt odpowiada agencja El Passion.

23 października 2020

They.pl uruchamia nowy produkt mediowy

Narzędzie bazuje na sztucznej inteligencji.

23 października 2020

Radio 357 zaprezentowało próbny poranek w Open FM

Audycji poprowadzonej przez Marcina Łukawskiego słuchało prawie 30 tys. użytkowników.

23 października 2020

OSM Piątnica wspiera koktajle serwatkowe

Rusza intensywne wsparcie digital dla nowej linii produktów mlecznych.

23 października 2020

Bank Millennium reklamuje pożyczki w telewizji i internecie [wideo]

Spot przygotowały: agencja Change Serviceplan i studio Film Reaktor, a media zakupił dom mediowy Starcom.

23 października 2020

Randki Facebooka dostępne w Polsce

Osoby powyżej 18 lat mogą stworzyć swój profil randkowy.

23 października 2020

Papaya Films otwiera biuro w Lizbonie

Oddział jest w trakcie realizacji kolejnej odsłony eventu produkcyjnego dla Grey New York i GSK.

23 października 2020

Biedronka otwiera się na franczyzę

Sieć chce współpracować z lokalnymi przedsiębiorcami, który najlepiej znają potrzeby swoich mieszkańców.

23 października 2020

InPost startuje z nową loterią i powiększa zasięg

880 nowych maszyn InPostu stanie przy placówkach sieci Delikatesy Centrum (Grupa Eurocash).

23 października 2020

Pyszne.pl w kampanii "Jem u siebie" wykorzystuje zdjęcia z dronów

Serwis oferujący dostawy jedzenia stawia tym razem na lokalność, koncentrując się na charakterystycznych miejscach z Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

23 października 2020

Krzysztof Mocek szefem pionu creative Dentsu w regionie CEE

Awansował w strukturach regionalnych grupy.

23 października 2020

Marcin Dec prezesem Sigmy Bis

Były szef Mediabrands w nowej roli.

22 października 2020

Kamis z nowymi opakowaniami przypraw

Asortyment marki powiększa się o dziesięć najpopularniejszych przypraw zamkniętych w słoiczki.

22 października 2020

Startuje kampania marki Lusette

Działania w digitalu realizowane są pod hasłem "Druga strona relaksu".

22 października 2020

Trzy firmy z Polski w akceleratorze Google for Startups

Wśród dziewięciu firm z Europy zakwalifikowanych do udziału w trzymiesięcznym programie akceleracyjnym są Infermedica, Sundose i Yosh.AI.

22 października 2020

Piotr Cyrwus w kampanii reklamowej Shopera [wideo]

Hasłem "Będziesz grubą rybą biznesu" aktor zachęca do założenia na platformie własnego sklepu internetowego.

22 października 2020

Carlsberg będzie miał nowego szefa marketingu

Wojciech Żabiński pokieruje spółką koncernu w Bułgarii.

22 października 2020

T-Mobile kontynuuje reaktywację marki Heyah

Teraz przyszła kolej na ofertę mobilnego internetu.

22 października 2020

Communication Unlimited autorem kampanii Superbrands

Za badanie Superbrands odpowiada instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.

22 października 2020

Nagrody za ponad 2 mln zł w loterii Lotosu

Akcja potrwa do 14 grudnia.

22 października 2020

LPP wprowadziło chatbota drugiej generacji

Chatbot w LPP został wdrożony przez zespół K2Bots.AI.

22 października 2020

Golden Coil inwestuje w Space Cat Industries

Agencja nabyła pakiet mniejszościowy.

22 października 2020

Agencja Whites na liście Fastest Growing "Adweeka"

To jedyna agencja z Polski w top 100 światowych.

22 października 2020

Piotr Osiński mentorem w D&AD New Blood Academy

Zdobywcy tych statuetek do połowy sierpnia mieli okazję zgłosić się na bootcamp, którego celem było wyłonienie tych, którzy zajmą prestiżowe miejsca w New Blood Academy.

22 października 2020

Authologic pozyskał 1,8 mln zł w rundzie pre-seed

W platformę agregującą różne metody weryfikacji tożsamości zainwestowały polsko-amerykański fundusz Smok Ventures oraz spółka App'n'roll.

22 października 2020

The Digitals dla Festiwalu Pracy Jobicon online od Pracuj.pl

Agencja opracowała stylistykę komunikacji w social mediach, spot promujący wydarzenie i kampanię displayową.

22 października 2020

Feeders Agency z nowym logo, identyfikacją wizualną i manifestem

Rebranding agencji przygotował Bożydar Kaniewski.

22 października 2020

Radio 357 wystartuje w grudniu

Stacja ujawniła szczegóły dotyczące statusu prawnego, od dziś zaczyna próbne nadawanie w aplikacji.

22 października 2020

Przyjazne Państwo - nowy biznes Palikota, Wojewódzkiego i Czechowskiego

Pierwszym produktem spółki, której nazwa nawiązuje do komisji sejmowej kierowanej przez ówczesnego posła Janusza Palikota, będzie piwo na bazie konopi Buh - ma być dostępne jeszcze w tym roku.

21 października 2020

Netflix pokaże drugi sezon serialu "Rojst"

Premiera serialu Jana Holoubka i Kaspra Bajona już na początku przyszłego roku.

21 października 2020

Betfan po raz pierwszy z reklamą w TV

Bukmacher inwestuje w rozpoznawalność marki.

21 października 2020

Delma powraca ze swoim brand hero

Firma Upfield ze wsparciem produktu do smarowania, smażenia i gotowania.

21 października 2020

Powstaje "Przystań w sieci"

Program jest skierowany do nauczycieli i uczniów. Stoją za nim Facebook, NASK i UNICEF Polska.

21 października 2020

Imagine wdrożyło e-katalog dla marki Sephora

Agencja przygotowała nowy projekt w ramach akcji "Good For".

21 października 2020

Orange i Play zaprosili do kampanii 14 influencerów gamingowych [wideo]

Za realizację całości kampanii odpowiada agencja Gameset.

21 października 2020

Michał Karolczyk awansuje w Semahead

Obejmuje stanowisko business develompent & marketing directora.

21 października 2020

Robert Gajda w zarządzie polskiego Microsoftu

W firmie od dziesięciu lat.

21 października 2020

T-Mobile poprzez reklamę szuka specjalistów IT

Przy adaptacji kampanii employerbrandingowej operatora pracowały agencje Performante oraz Job'n'Joy.

21 października 2020

MediaCom UK otwiera nowe zestawienie RECMA

Tylko 61 agencji z 700 uzyskało ocenę "dominującą". W Polsce są to Starcom i MediaCom.

21 października 2020

Wystartował agregator nośników outdoorowych

W systemie OOH.pl obecnie jest ok. 3 tys. tablic. Do końca 2020 r. ta liczba ma zwiększyć się do ok. 5 tys.

21 października 2020

Trójka ogłasza zmiany w ramówce

Nowością jest m. in. audycja "Przebojowa sobota".

21 października 2020

Auto Świat uruchamia serwis subskrypcyjny

Pierwszy miesiąc subskrypcji kosztuje 4,90 zł, każdy kolejny 14,90 zł.

21 października 2020

Nowa organizacja - Stowarzyszenie Agencji Public Relations

Organizację powołało 20 agencji PR. Jej prezesem został Dariusz Tworzydło (Exacto), a wiceprezesami Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion) i Adam Łaszyn (Alert Media Communications).

21 października 2020

Sebastian Sauer na czele kreacji agencji Afekt

Od 27 lat jest związany z poznańskim rynkiem agencji.