M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 listopada 2019

360e-com wchodzi na rynek rumuński

Spółka będzie odpowiedzialna za dostarczenie usług retargetingu oraz obsługę technologiczną klientów rumuńskich.

6 listopada 2019

Bartłomiej Pucek country digital managerem w firmie IKEA

Odpowiedzialny jest m.in. za rozwój nowych produktów cyfrowych, w tym e-commerce, technologii mobilnych i rozwiązań wdrażanych w sklepach.

6 listopada 2019

Up & More pracuje dla marki Burton

Działania marketingowe obejmują Google Ads i Facebook Ads.

6 listopada 2019

OS3 z kampanią dla Resibo

Marka ma nową strategię komunikacji, strategię mediową i nową platformę e-commerce. Do końca roku potrwa jej kampania wizerunkowa.

6 listopada 2019

Grupa Piotr i Paweł kończy działania sanacyjne

Spółki z Grupy wdrożyły już większość zaplanowanych działań sanacyjnych przewidzianych w złożonych w grudniu 2018 r. planach restrukturyzacyjnych.

6 listopada 2019

Alior reklamuje internetowy kantor walutowy

Kampanię online przygotowały Infiniti i Mets.

6 listopada 2019

McDonald's z linią najpopularniejszych zabawek w zestawach Happy Meal

Zestawy dla dzieci obchodzą swoje 40-lecie.

6 listopada 2019

Pekao SA rozwija swoją platformę komunikacji

Tym razem w reklamach banku wystąpi Miłka Raulin, zdobywczyni Korony Ziemi.

6 listopada 2019

Jysk promuje zakupy z własną torbą

Klienci otrzymają 15% rabatu na wszystkie produkty, które zmieszczą się do przyniesionej przez nich torby.

6 listopada 2019

Radio Akademia uruchomiło internetowe Radio Go

Będzie tworzone przez absolwentów Radio Akademii.

6 listopada 2019

Michał Włodarczyk dyrektorem zarządzającym Gemius Polska

To nowo utworzone stanowisko.

6 listopada 2019

High& przygotowała nową kampanię dla marki Hennessy

W ramach projektu powstały trzy filmy, w których pojawią się polscy raperzy.

6 listopada 2019

Wielki test Aldi - kolejny etap kampanii

Twarzą akcji jest Sonia Bohosiewicz, która zachęca klientów do testowania produktów marki własnej sieci.

6 listopada 2019

Świeżoznawcy - nowa kampania Biedronki

Agencjami odpowiedzialnymi za kreację kampanii "Więcej świeżości w codzienności" są Duda i About Ad, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

5 listopada 2019

Startuje 7. edycja konkursu Papaya Young Directors

Ogłoszenie konkursowych tematów oraz sponsorów nastąpi 16 grudnia.

5 listopada 2019

Canal+ właścicielem 70% udziałów w Kino Świat

Frederic Berardi nowym prezesem.

5 listopada 2019

Plus proponuje Tidal, HBO i Ligę Mistrzów UEFA w prezencie przez trzy miesiące gratis

Dla nowych lub przedłużających abonamenty komórkowe.

5 listopada 2019

WP wprowadza nową ofertę w kampaniach wideo

W ofercie "3 x 100" reklamy wideo są w 100% widzialne i niepominięte, czyli obejrzane do końca.

5 listopada 2019

Ryobi z pierwszą kampanią telewizyjną

Realizacja: Grupa Bukko i Simple Media.

5 listopada 2019

IAB AdEx: Reklama online rośnie dwucyfrowo po I półroczu br.

Po dwóch kwartałach wydatki na reklamę internetową osiągnęły poziom 2,4 mld zł.

5 listopada 2019

OTT napędzi rozwój rynku mediów w Polsce

Według prognoz OTT w Polsce będzie rósł o ponad 16% rocznie, podczas gdy tradycyjna telewizja będzie tracić.

5 listopada 2019

Bosch proponuje zestawy ułatwiające życie jesienią i zimą

Marka z portfolio BSH rusza z szeroką komunikacją.

5 listopada 2019

Platige Image z Animago Award 2019 [wideo]

Za najlepszego cinematika do gry.

5 listopada 2019

Nestle nawiązuje w komunikacji do "Gwiezdnych wojen"

Startuje loteria konsumencka płatków opatrzonych wizerunkami bohaterów gwiezdnej sagi.

5 listopada 2019

Nowa kampania Oleju Kujawskiego

Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja PZL.

5 listopada 2019

E-zakupy przez... lodówkę już w Polsce

Efekt współpracy Samsunga z Frisco.pl.

5 listopada 2019

Wystartowała nowa kampania Adidas Originals i Sizeer

Wśród rozpoznawalnych influencerów w kampanii oglądamy: Maffashion, Żabsona i Yoshi.

5 listopada 2019

On Board Think Kong wzmacnia kreację

Stanowisko graphic designera objął Mariusz Salach.

5 listopada 2019

Communication Unlimited pracuje dla ECS Automotive

Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie globalnego konceptu pozycjonowania marki oraz strategię komunikacji.

5 listopada 2019

Wyborcza.pl z 20 nowymi newsletterami

Lokalne newslettery Wyborcza.pl ukazują się w nowej odsłonie, z ujednoliconym układem treści i wyglądem, pod wspólną marką "Dzień dobry".

5 listopada 2019

Agencja Opus B przygotowała nową kampanię marki Biotebal [wideo]

Spot wyreżyserowała Iwona Bielecka.

5 listopada 2019

Agnieszka Anielska COO pionu porównywarek Bauera

Raphael Savalle objął stanowisko CFO biznesu porównywarek.

5 listopada 2019

"Zasada przyjemności" w telewizji ARTE

Stacja pokaże serial w maju 2020 r.

5 listopada 2019

Justyna Steczkowska ambasadorką marki Panasonic

Firma wspiera jej trasę koncertową.

5 listopada 2019

"Ostatni Twój Weekend" nagrodzony na festiwalu London International Awards

Kampania zdobyła dwie brązowe statuetki.

5 listopada 2019

Douglas obchodzi Dzień Singla

Kampania w telewizji i internecie.

5 listopada 2019

Nielsen uruchomił w Warszawie Innovation Lab

Projekt obejmuje swym zasięgiem Europę Zachodnią i będzie zarządzany właśnie z Warszawy.

4 listopada 2019

Anna Schiller w teamie produkcyjnym Papaya Films

Przez ostatnich kilka miesięcy była kierownikiem produkcji na planach dla Orlenu, Adidasa czy teledysku Pezeta.

4 listopada 2019

Zmiany w zespole RTB House

Abgarowicz, Gilewska, Dąbrowski i Hada z nowymi kompetencjami.

4 listopada 2019

Znamy zwycięzców Young Creatives Eurobest 2019

Nagrodą dla zwycięzców jest wyjazd na The ADCE European Creativity Festival, odbywający się w Barcelonie.

4 listopada 2019

Wasz Sklep Spar chce odbudować pozycję e-sklepu Piotra i Pawła

Nowy właściciel podkreśla, że sklep jest rentowny i planuje rozwój e-commerce zarówno w Warszawie, jak i poza nią.

4 listopada 2019

CCC ze wzrostem obrotów i stratą

Największą dynamikę notuje biznes internetowy, który po trzech kwartałach ma 53-procentowy wzrost obrotów.

4 listopada 2019

PZU do kierowców z kampanią o bezpieczeństwie

Firma ubezpieczeniowa apeluje o nieużywanie komórek podczas prowadzenia.

4 listopada 2019

Prezes mBanku: Lepszy byłby nowy właściciel z zagranicy

To okazja do wejścia na polski rynek nowego gracza.

4 listopada 2019

Actimel w limitowanej edycji z "Gwiezdnych wojen"

Marka z portfolio Danone włącza się w działania promocyjne wokół filmu.

4 listopada 2019

WoshWosh zachęca do dobrych uczynków

Startuje akcja firmy zajmującej się czyszczeniem obuwia, która umożliwia udzielenie pomocy bezdomnym.

4 listopada 2019

Love to Talk rozpoczęła pracę dla marki Atopik

Agencja odpowiada za wszystkie działania komunikacyjne, w tym social media i influencer marketing.

4 listopada 2019

Lidl przedłuża umowę z Havas Media bez przetargu

W 2018 r. Lidl był największym reklamodawcą wśród sieci handlowych w Polsce.

4 listopada 2019

TetraPak produkuje sery

Firma znana z produkcji opakowań uruchomiła pod Olsztynem fabrykę urządzeń serowarskich, która zastąpiła zakład w mieście.

31 października 2019

PKN Orlen mecenasem Teatru Wielkiego Opery Narodowej,

Wsparcie uzyska również Akademia Operowa, kształcąca utalentowanych artystów.