Kraj

Kraków Airport rusza z nową komunikacją B2B

Port lotniczy przekonuje, że w biznesie lepiej polegać na liczbach. Za strategię i kreację materiałów promocyjnych odpowiedzialna jest agencja Schulz Brand Friendly.

Kraków Airport rusza z nową komunikacją B2B
Kraków Airport rusza z nową komunikacją B2B w mediach i na eventach branży lotniczej. Celem działań reklamowych jest promocja regionu wśród przewoźników i pozyskanie nowych partnerów. Tym, co ma przekonywać linie lotnicze do otwierania nowych połączeń, są twarde dane: suma odwiedzających, inwestycje w mieście, wskaźniki i statystyki. 

W kampanii posłużono się hashtagiem jako głównym narzędziem komunikacji. #BetterCountOnNumbers jest oficjalnym hasłem, które będzie linkować w internecie do strony portu lotniczego w Krakowie. Hashtag będzie konsekwentnie stosowany we wszystkich materiałach lotniska.
 
Kampania prowadzona jest m.in. w związku z wyborem Kraków Airport na gospodarza w 2016 r. cyklicznego eventu branży lotniczej – Routes Europe. Wydarzenie to będzie poprzedzone komunikacją w branżowej prasie oraz na konferencjach Routes w innych miastach. Za strategię i kreację materiałów promocyjnych (KV prasowy, bannery internetowe, prezentacja multimedialna oraz prezentacja B2B) odpowiedzialna jest agencja Schulz Brand Friendly, którą wybrano w przetargu do stałej współpracy.