Kraj

Krakus zwiększa świadomość marki

Marka ruszyła ze świąteczną kampanią.

Marka Krakus (Agros Nova) prowadzi ogólnopolską świąteczną kampanię outdoorową. W największych aglomeracjach miejskich na kilkuset nośnikach pojawiły się wizerunkowe billboardy oraz citylighty ze sztandarowymi wielkanocnymi produktami Krakusa – ogórkami konserwowymi i żurkiem.

Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Krakus w segmencie przetworów owocowo-warzywnych i zup gotowych oraz promocja świątecznej oferty marki. Reklamy Krakusa zwracają uwagę użyciem charakterystycznych ikon, jednoznacznie kojarzących się z Wielkanocą, oraz świeżej, wiosennej kolorystyki. Wyliczanka ma budzić skojarzenia ze świąteczną listą zakupów.

 Kampanię przygotowały agencja reklamowa Art Most (kreacja) i MediaCom (planowanie i zakup mediów).

Jak podaje Agros Nova, marka Krakus to zdecydowany lider w kategorii koncentratów zup oraz wicelider w kategorii zup gotowych i ogórków konserwowych.