Kraj

Krakuski Paluszki wielowymiarowo

Marka Bahlsena startuje z kampanią reklamową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDGQWcRx6h00%22%7D
Ruszyła ogólnopolska kampania mediowa marki Krakuski (Bahlsen) dedykowana jej najnowszym produktom – linii Paluszki. Spot można zobaczyć w największych stacjach głównych i tematycznych w kraju oraz serwisach VOD. Marka zaplanowała też działania w mediach społecznościowych – w Facebooku i YouTube. Uzupełnienie kampanii stanowią nośniki outdoor, które można oglądać w 10 największym miastach i aglomeracjach Polski. Nowości marki otrzymały także mocne wsparcie w punktach sprzedaży za pomocą materiałów POS. Celem kampanii jest zaprezentowanie szerokiej grupie odbiorców nowych produktów złożonych z miękkiego ciastka, galaretki i czekolady. Koncepcja realizacyjna opiera się na idei kalejdoskopu. Kampania potrwa do końca kwietnia 2016. Za kreację i realizację działań na potrzeby kampanii odpowiadają agencje Brainbox, Stage 2 oraz Think Kong. Zakup mediów prowadzi dom mediowy Starcom.