Kraj

Reklama

Królowie promują loterię pieniężną marki Tyskie [wideo]

Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński).

Tyskie (Kompania Piwowarska) rusza z kampanią, w której występują królowie: Kazimierz, Bolesław i Władysław. Głównym punktem kampanii jest loteria, w której konsumenci mogą wygrać gotówkę. Konsument, który chce wziąć udział w aktywacji, musi kupić promocyjne piwo Tyskie, sprawdzić informację znajdującą się pod kapslem lub zawleczką, wpisać kod na stronie marki i odebrać gotówkę bezpośrednio z bankomatu Euronetu.

Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo. Promocja potrwa do 31 sierpnia br. Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński). Wersje 30- i 15-sekundowe będą emitowane w telewizji od 16 maja. Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Televisor, dźwięk Juice. Realizacją działań reklamowych 360 zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, zakupem mediów dom mediowy Zenith. Aktywację konsumencką prowadzi agencja Kropka Bordo, za design opakowań odpowiada Brand New Attitude.