Kraj

"Kropka TV" w nowej odsłonie

Dwukrotnie zwiększy się nakład magazynu telewizyjnego sieci Biedronka.

Concept Publishing Polska, wydawca magazynu telewizyjnego “Kropka TV”, wprowadził zmiany w piśmie wydawanym na zlecenie Jeronimo Martins, właściciela sieci dyskontów Biedronka.

W efekcie relaunchu powiększono objętość pisma ze 100 do 132 stron, dołączając dodatkowe sekcje tematyczne – poradniki (zdrowie, moda, uroda, dom i ogród, prawo i finanse, psychologia, dzieci). “Kropka TV” prezentuje tygodniowy program 72 stacji. Dołącza także 24-stronicowy dodatek “Kuchnia od Kuchni”. Nakład pisma wzrośnie ze średnio 200-250 tys. egz. do 450 tys. egz. Magazyn kosztuje 1,69 zł i jest dystrybuowany w sklepach Biedronka.

Relaunch tygodnika będzie wsparty kampanią promocyjną prowadzoną w miejscu sprzedaży (m.in.  3,3 tys. plakatów nad kasami, 4,8 tys. plakatów na standach z “Kropka TV”, 68 tys. plakatów na wózkach sklepowych) i ogólnopolskimi akcjami ATL-owymi oraz BTL-owymi (240 billboardów w całej Polsce, kampania telewizyjna w ogólnopolskich stacjach TV oraz w Radiu Zet).

Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii odpowiadają agencje, które obsługują sieć. Są to Publicis i MEC. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się tego potwierdzić. Nieznana jest także wartość budżetu.

“Kropka TV” ukazuje się od czterech lat. Jej redaktorem naczelnym jest Artur Kosiński, który pracował w takich tytułach, jak “Teleświat” i “Tele Tydzień” Wydawnictwa Bauer.