Na ekrany kin wszedł właśnie film o prehistorycznej rodzinie pt. “Krudowie”. W związku z premierą McDonald’s do zestawów Happy Meal dołącza zabawki związane tematycznie z nowym filmem.
W skład kolekcji wchodzi osiem zabawek. W jednym zestawie można znaleźć postać bohatera, wyrzutnię, tarczę-cel oraz cztery elementy do zbudowania wieży. Celem zabawy jest zburzenie wieży jak najmniejszą liczbą celnych strzałów.
Nowa kolekcja zabawek otrzymała również wsparcie w mediach. Poza restauracjami McDonald’s oferta jest promowana spotami telewizyjnymi w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, Disney XD, ZigZapie i innych. Kampanię przygotowały agencja DDB Warszawa i Tribal BBD. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD. Wsparcie PR zapewnia agencja 24/7 PR. Za działania w social mediach, w tym obsługę fanpage’a sieci McDonald’s, odpowiada 24/7 Digital.