Kruk emocjonalnie zachęca do spłaty długów [wideo]
Maciej Florek
08.09.2014
Grey i Easymedia realizują nową kampanię firmy zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami.
Wystartowała nowa kampania reklamowa Grupy Kruk, zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami, podkreślająca negatywny wpływ nadmiernego zadłużenia na relacje rodzinne. Działania reklamowe zaplanowano do 7 grudnia, obejmują telewizję, prasę oraz internet. Ponadto wysyłane będą poradniki “Jak wyszliśmy z długów. Historie i porady osób zadłużonych” oraz zielone koperty, analogicznie jak w wiosennej akcji reklamującej Grupę Kruk.
Za kreację kampanii odpowiada Grey Group. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Easymedia.
Poznaj najlepszy serwis branżowy o marketingu, reklamie i mediach!
Codzienna dawka informacji o nowym biznesie, przetargach, kampaniach, marketerach i
personaliach - przygotowana przez dziennikarzy "Media Marketing Polska".