Zagranica

Kryzys w królestwie Murdocha

Kolejni reklamodawcy wycofują reklamy z "News of the World", akcje News Corp. w dół.

 

Sainsbury's and Npower suspend NotW ads as pressure mounts

Sainsbury’s i Npower, Reckitt Benckiser i O2, to kolejni reklamodawcy, którzy w ciągu ostatnich dni podjęli decyzję o zaprzestaniu reklamy w tym tytule. Niektórzy z nich wydają rocznie w „News of the World” ponad milion funtów.

Obecnie toczy się śledztwo w sprawie tego pisma w związku z oskarżeniami o włamywanie się do komórek rozmówców bądź osób, którymi było ono zainteresowane.

Wczoraj akcje News Corp. na Wall Street spadły o 3,6 proc. Może to mieć negatywny wpływ na imperium Ruperta Murdocha, które stara się o pozwolenie komisji regulacyjnej na przejęcie telewizji BSkyB, które kilka dni temu wydawało się nieomal pewne.

(Brandrepublic.com)