Kraj

Krzysztof Hołowczyc w reklamie Żabki

Spot z udziałem popularnego rajdowca wspiera konsumpcję bezalkoholowego piwa i promuje opowiedziane postawy wśród kierowców.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Sieć Żabka we współpracy z Tyskie Browary Książęce przygotowała dla swoich klientów promocję, w ramach której od 29 lipca do 4 sierpnia piwo Tyskie 0,0% przy zakupie 2 szt. dostępne jest w cenie 2,99 zł/szt. Akcji towarzyszy spot reklamowy, którego bohaterem jest ambasador kampanii “Przejdźmy na Ty od Zera” – Krzysztof Hołowczyc, kierowca rajdowy.
Spot z udziałem Krzysztofa Hołowczyca utrzymany jest w konwencji innych reklam telewizyjnych
Żabki, pokazujących zabawne scenki z udziałem pracowników jednego ze sklepów sieci. Do tej pory
w klientów sieci Żabka wcielali się w nich m.in. piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser
Mike Tyson.

Spot z Krzysztofem Hołowczycem przygotowała agencja PZL, za zakup mediów odpowiada Spark Foundry.