Kraj

Krzysztof Kłapa w kampanii rekrutacyjnej McDonald's

"Projekt: Praca" to nazwa kampanii, która wystartowała na facebookowym profilu McDonald’s Polska. Celem projektu jest wsparcie wszystkich poszukujących pracy - również tej pierwszej.

Krzysztof Kłapa w kampanii rekrutacyjnej McDonald's
Do końca października br. za pośrednictwem dedykowanej aplikacji McDonald’s w Facebooku publikowane będą porady ekspertów, którzy podpowiedzą, jak budować swoją konkurencyjność na rynku pracy, jak się wyróżnić na tle innych. Jednym z elementów projektu jest konkurs prowadzony na profilu społecznościowym McDonald’s Polska. Aby wziąć w nim udział, wystarczy się zalogować, skorzystać z aplikacji i opowiedzieć o swoich doświadczeniach związanych z pierwszą pracą. Spośród wszystkich nadesłanych odpowiedzi konkursowe jury wybierze 15 najciekawszych historii, a ich autorzy otrzymają zaproszenie na specjalne warsztaty rozwoju kompetencji prowadzone przez specjalistów oraz bony do Empiku o wartości 100 zł.

– Od wielu lat na polskim rynku obserwowany jest pewien paradoks. Większość ofert pracy wymaga doświadczenia, natomiast niewiele umożliwia zdobycie doświadczenia tym, którzy dopiero wkraczają na zawodową ścieżkę. Innymi słowy: aby zdobyć doświadczenie, musisz mieć doświadczenie. Chcemy pokazać, jak sobie z tym problemem poradzić, a także przekazać kilka istotnych wskazówek tym, którzy mają w planach rozpoczęcie kariery zawodowej – wyjaśnia Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych i zasobów ludzkich McDonald’s Polska. On sam pojawia się na jednym z layoutów wykorzystywanych w prasie i internecie.

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja 24/7PR.