Kraj

Książęce z nową kampanią przygotowaną przez Nairobię [wideo]

Premiera trzech nowych spotów w telewizji przewidziana jest na początek maja.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlSfn9zeM5oU%22%7D
Ruszyła kampania reklamowa promująca warianty z kolekcji Książęcego – Książęce Złote Pszeniczne, Ciemne Łagodne i Czerwony Lager (Kompania Piwowarska). Działania prowadzone będą głównie w telewizji i internecie. Za przygotowanie nowych spotów odpowiada agencja Nairobia.

Emisja spotów rozpoczęła się w serwisach VoD w połowie kwietnia. Premiera trzech reklam w telewizji zaplanowana jest 1 maja br.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVjGuyMqyTUQ%22%7D
Akcje w digitalu prowadzi Lubię To. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Strategię PR realizuje Q&A Communications.

Przypomnijmy, że 30 marca br. informowaliśmy w MMP24 o tym, że Kompania Piwowarska rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Książęce i budżet zdobyła agencja PZL.