mobi: https://bit.ly/Marketing_generacji_silver-MOBI
epub: https://bit.ly/Marketing_generacji_silver-EPUB
Książka “Marketing generacji silver. Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+” w wersji tradycyjnej ukazała się na początku lipca br. To pionierska, pierwsza na naszym rynku publikacja zawierającą pełny przegląd najnowszej wiedzy i najskuteczniejszych praktyk związanych z marketingiem kierowanym do szeroko pojętej grupy seniorów (osób w wieku 50+). Omówione zostały w niej najlepsze strategie marketingowe i mediowe.
Do współpracy zaproszono ekspertów z firm badawczych, reklamodawców oraz przedstawicieli agencji reklamowych i mediowych. Firma badawcza IQS na potrzeby publikacji przygotowała specjalnie badania na temat polskich seniorów – ich stylów życia, konsumpcji mediów, stosunku do marek, obecności w reklamie oraz zaangażowania w marketing.
Inicjatorami projektu są Biuro Reklamy TVP i VFP Communications Ltd., wydawca magazynu “Media Marketing Polska”. Partnerem wspierającym publikację jest firma Mastermind Media, właściciel serwisu BabyBoomers.pl.