Kraj

Reklama

KTR i Innovation: Clovin z tytułem Reklamodawcy Roku w obydwu konkursach

Agencją Roku KTR zostało 180heartbeats + Jung v. Matt.

Wśród laureatów tegorocznej Gali KTR i Innovation 2022 przyznano 159 nagród w konkursie KTR, w tym 41 złotych, 65 srebrnych i 53 brązowe oraz 30 nagród w konkursie Innovation, w tym 9 złotych, 8 srebrnych i 13 brązowych. Po raz piąty zarząd KTR przyznał także nagrodę Hall of Fame za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Tegoroczne Hall of Fame otrzymali: Kuba Pietrzak oraz Przemek Bogdanowicz. Agencją Roku KTR zostało 180heartbeats + Jung v. Matt. W rankingu na pierwszej pozycji utrzymały się: Papaya Films wśród domów produkcyjnych oraz Platige Image jako Studio Postprodukcyjne Roku. Ranking Designu wygrało w tym roku FCB & theMilkman. Tytuł Reklamodawcy Roku przyznano w obydwu konkursach marce Clovin. Agencją Roku Innovation zostało DDB Warszawa. Nagrodę Agencji Mediowej Roku przyznano Havas Media.

Nagrody Best of Jury KTR i Innovation przyznało spośród prac nagrodzonych złotem:
Best of KTR
· Communication of the Year oraz Design of the Year dla FCB & theMilkman za „My first poison” dla Clovin
· Charity of the Year dla Ogilvy za „Buy My Cancer” dla Alivia Onkofundacja
· Craft of the Year dla Pawła Jońcy za „Russian bear”, projekt niekomercyjny
· Technology of the Year dla Isobar Polska (Dentsu Creative) za „Bezpieczny wózek przyszłości” dla Fundacji Rodzic w Mieście

Best of Innovation
· Innovation of the Year dla Gong oraz współzgłaszających Game Changer, ING, MediaHub za „Miasto ING w Roblox” dla ING
· Charity of the Year dla Ogilvy oraz współzgłaszającego Oto Film za „Buy My Cancer” dla Alivia Onkofundacja