P4, operator sieci komórkowej Play, nie uląkł się nagonki na Kubę Wojewódzkiego, który kilka tygodni temu w programie “Poranny WF” wraz z Michałem Figurskim niesmacznie żartował z Ukrainek, i nie przesunął terminu ani nie zrezygnował z kampanii reklamowej z udziałem celebryty.
Tym razem Wojewódzki gubi się na polskiej pustyni (gdzieś nad morzem), a z opresji ratuje go telefon komórkowy działający w sieci Play, bowiem “Play ma zasięg aż trzech sieci
komórkowych” (chodzi o to, że P4 korzysta z własnych nadajników, ale ma także umowy o korzystaniu z nadajników konkurencyjnych sieci Plus i Orange).
Kreację ATL i BTL przygotowała agencja Grey Group, produkcją zajęło się studio Papaya, kampanię w internecie realizuje agencja K2, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MediaCom Warszawa.
Poniżej materiał making-off z nagrania tej reklamy.