Kraj

Kuba Wojewódzki ponownie reklamuje Playa

Tym razem zagubiony na pustyni udowadnia, że Play ma największy zasięg, bo aż trzech sieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7JoVYWhG6K8%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
P4, operator sieci komórkowej Play, nie uląkł się nagonki na Kubę Wojewódzkiego, który kilka tygodni temu w programie “Poranny WF”  wraz z Michałem Figurskim niesmacznie żartował z Ukrainek, i nie przesunął terminu ani nie zrezygnował z kampanii reklamowej z udziałem celebryty.

Tym razem Wojewódzki gubi się na polskiej pustyni (gdzieś nad morzem), a z opresji ratuje go telefon komórkowy działający w sieci Play, bowiem “Play ma zasięg aż trzech sieci    
komórkowych” (chodzi o to, że P4 korzysta z własnych nadajników, ale ma także umowy o korzystaniu z nadajników konkurencyjnych sieci Plus i Orange).

Kreację ATL i BTL przygotowała agencja Grey Group, produkcją zajęło się studio Papaya, kampanię w internecie realizuje agencja K2, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MediaCom Warszawa.

Poniżej materiał making-off z nagrania tej reklamy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQmr33wHI8zM%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D