Ruszyła akcja pod hasłem “Po pierwsze drugie śniadanie”, przygotowana przez markę Kubuś. Głównym jej celem jest przypomnienie, jak ważne dla zdrowego i prawidłowego rozwoju dzieci jest drugie śniadanie.
Kubuś na stronie internetowej www.popierwsze.pl prezentuje ciekawostki i inspiracje na temat drugiego śniadania. Jak zapewnia firma, zostały one przygotowanych z punktu widzenia mam, dietetyków, ale przede wszystkim z punktu widzenia konsumentów, których zdanie ma się liczyć najbardziej, czyli dzieci.
Akcja będzie komunikowana w Facebooku oraz w telewizji – stacji TVN, w której temat będzie omawiany w programach sponsorowanych przez markę Kubuś. W stacjach radiowych takich jak: Radio Zet, Eska czy RMF Maxxx usłyszymy natomiast specjalny Statut drugiego śniadania, które “nie chce i nie musi być nudne”.
Za organizację akcji odpowiada Brasil. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.