Kraj

Kubuś promuje bajki dla dzieci

Marka Maspeksu kontynuuje współpracę ze Storytelem.

Kubuś promuje bajki dla dzieci
Marka napojów Kubuś z portfolio Maspeksu kontynuuje serię bajkowych działań dla najmłodszych konsumentów. We współpracy z wydawcą Storytel marka przygotowała kolejne 25 audiobooków czytanych przez znanych lektorów. Pod etykietami znajdują się naklejki z kodami dostępu do biblioteki, a na rewersach bajkowe zadania. Ambasadorką kolekcji audiobooków Kubusia została Małgorzata Socha.
Druga seria audiobooków Kubusia to klasyczne historie opowiedziane na nowo – przeniesione do współczesności. 
O akcji informuje kampania digitalowa oraz komunikacja w przestrzeniach sklepowych. Przy zakupie promocyjnych produktów można dodatkowo otrzymać grę przygotowaną we współpracy z firmą Trefl, na której można umieszczać naklejki inspirowane bohaterami bajek. Kupując soki Kubusia, można również wziąć udział w konkursie i wygrać specjalnie nagrany audiobook z udziałem ambasadorki.
Wszystkie audiobooki powstały przy współpracy ze Storytel. Za koncepcję akcji odpowiada agencja Brainbox.