Kraj

Kubuś sponsoruje "Małych Gigantów"

Marka Maskpeksu zaangażowana w nowy program rozrywkowy TVN.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fk8tRa6eiT_I%26list%3DUUl92P9OEpiF_pKrCskoe-nQ%22%7D
W sobotę 7 marca wystartował nowy program rozrywkowy w wiosennej ramówce TVN. Sponsorem talent show dla dzieci “Mali Giganci” jest marka Kubuś z portfolio Maspeksu. Kubuś będzie osobiście wspierał dzieci we wszystkich odcinkach programu. Przy każdym pojawi się BBS, w którym Kubuś życzy powodzenia młodym talentom.
Popularni jurorzy: Agnieszka Chylińska i Kuba Wojewódzki oraz debiutująca w tej roli Kasia Bujakiewicz będą oceniać dzieci i przyznawać punkty za występy taneczne, wokalne lub sceniczne. Małych bohaterów mobilizować będą trenerzy znani ze sceny i z ekranu. Każda z drużyn będzie mieć swojego opiekuna artystycznego i nazwę. Natalia Lesz, Ula Chincz, Aneta Todorczuk-Perchuć, Olivier Janiak, Czesław Mozil oraz Piotr Rubik do każdego odcinka przygotują swój zespół, by zaprezentować się przed jury.
Za kreację spotu sponsorskiego odpowiada Brasil.