Kraj

Kubuś z nową kampanią soków z owoców i marchewki

Marka Maspeksu z kolejną kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6ukRWec-e-I%22%7D
Marka Kubuś (Maspex) prezentuje w kampanii nowość produktową – soki 100% owoców i marchewki.
Spot podkreśla, że soki 100% to produkty przygotowane specjalnie z myślą o najmłodszych, o prostym składzie i naturalnym smaku. Kampanii telewizyjnej towarzyszy jej odsłona w internecie – oprócz spotów to także animowane bannery. Producent zapewnia, że produkt nie zawiera  cukru i innych dodatków. Za kreację spotu odpowiada Brainbox. Za kreację bannerów – Trzask. Media kupuje Starcom.